חדש באתר תשלום במזומן לשליח!​

Slide imageSlide imageSlide imageSlide imageSlide image

מדיניות החזרת מוצרים

1. כל הרוכש מוצר באתר זה רשאי לבטל את העסקה בהתאם להוראות תקנון זה. הרוכש מחויב לבדוק את המוצר מיד עם קבלתו.
2. מוצר אשר נרכש באתר ניתן לבטלו באמצעות הודעה בכתב לחברה, שיפורטו בה שמו המלא, מספר תעודת הזהות של הרוכש המבטל ומספר חשבונית מקור שהתקבלה מהחברה בקשר לעסקה (להלן "הודעת הביטול"), באמצעות מוקד שירות הלקוחות של החברה בטלפון 054-5307833, החל מיום עשיית העסקה ועד 14 ימים מיום קבלת המוצר או מיום קבלת אישור ביצוע העסקה בכתב המכיל את תנאי העסקה, לרבות תיאורו ומחירו של המוצר, אחריות, מדיניות ביטולים וכד', לפי המאוחר מבניהם, כדלקמן והכל בהתאם להוראות:
• ביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה במוצר – במקרה זה תחזיר החברה בתוך 7 ימי עסקים מיום קבלת הודעת הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם, תבטל את החיוב בשל העסקה, תמסור עותק מהודעת ביטול החיוב ולא תגבה מהלקוח סכום כלשהו. החזרת המוצר לחברה תעשה על ידי החברה על פי הוראות החוק. התחייבות לאיכות וטיב המוצר הינה מחובתו של היצרן ו/או הספק, בכפוף לחוקים ולתקנות להגנת הצרכן.
החברה תחליף כל מוצר פגום אשר הגיע לידיו של הלקוח בכפוף לתנאים הבאים: המוצר נשלח חזרה תוך 14 ימים מיום קבלתו. המוצר יוחזר באריזתו המקורית בלי שנעשה בו כל שימוש, או שנעשה בו שימוש מצומצם עד אשר התגלה כי אינו תקין. הלקוח יצרף את פרטיו המלאים למוצר שיוחזר ויסכים לכך שהחברה תעביר את פרטיו ופרטי תלונתו ליצרן ו/או הספק של אותו מוצר פגום.
הסעיף הנ"ל מתייחס לכל המוצרים באתר למעט תמרוקים, מיכשור חשמלי או כל מוצר אחר בו לא ניתן לדעת האם הפגם נוצר בשל שימוש לקוי של הלקוחה. החברה לא תיקח את האחריות ולא תספק מוצר חלופי או מוצר חדש על תמרוקים לרבות לק ג'ל, אקרילים, ג'ל בנייה, חומרים מקשרים וכל מוצר המוגדר בהגדרת תמרוק.
החברה לא תיקח את האחריות ולא תספק מוצר חדש על מיכשור חשמלי עם פגם או תקלה, אלא תתקן את הפגם במכשיר הקיים. אם תראה החברה לנכון ועפ"י הוראות מעבדה –יסופק מכשיר חדש ללקוח.
החברה שומרת לעצמה את הזכות לעשות את שיקולי הדעת המקצועיים על מנת להחליט האם הפגם במוצר נובע בשל תקלה בעת הייצור או בעקבות כשל או שימוש לא נכון של הלקוח, במקרה של שימוש לקוי של הלקוח שגרם לפגם במוצר, החברה רשאית להשמיט מעליה את כל האחריות על המוצר.
• ביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה במוצר, וככל שהודעת הביטול תתקבל בחברה לפני הוצאת המשלוח למשתמש על ידי החברה- במקרה זה תחזיר החברה בתוך 7 ימי עסקים מיום קבלת הודעת הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם, ככל ששולם, תבטל את החיוב בשל העסקה ותמסור עותק מהודעת ביטול החיוב. במקרה זה החברה עשויה לגבות דמי ביטול בסך 5% מערך העסקה או 100 ₪, לפי הנמוך מבינם ו/או 25 ₪ דמי טיפול ואריזה וזאת מבלי לגרוע מיתר זכויות החברה בהתאם להוראות החוק (להלן "דמי טיפול").
• ביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה במוצר, וככל שהודעת הביטול תתקבל בחברה לאחר הוצאת המשלוח לכתובת אותה הזין הרוכש במעמד ההזמנה, אך לפני קבלת המוצר על ידי הרוכש – במקרה זה תחזיר החברה בתוך 7 ימי עסקים מיום החזרת המוצרים למשרדי החברה את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם, ככל ששולם, תבטל את החיוב בשל העסקה ותמסור עותק מהודעת ביטול החיוב. במקרה זה החברה עשויה לגבות דמי ביטול בסך 5% מערך העסקה או 100 ₪, לפי הנמוך מבינם וזאת מבלי לגרוע מיתר זכויות החברה בהתאם להוראות החוק (להלן "דמי טיפול"). בנוסף ייגבו דמי טיפול בביטול המשלוח בסך של 25 ש"ח, גם במקרים בהם לא נגבה תשלום עבור המשלוח במעמד הרכישה עקב מבצע באתר.
• ביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה במוצר, לאחר שהרוכש קיבל את משלוח הפריט/ים שרכש לכתובת שהזין במעמד הרכישה (ועד 14 ימים מיום קבלת המוצר או מיום קבלת אישור ביצוע העסקה בכתב המכיל את תנאי העסקה) – במקרה זה תחזיר החברה בתוך 7 ימי עסקים מיום החזרת המוצרים למשרדי החברה את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם, ככל ששולם, תבטל את החיוב בשל העסקה ותמסור עותק מהודעת ביטול החיוב. במקרה זה החברה עשויה לגבות דמי ביטול בסך 5% מערך העסקה או 100 ₪, לפי הנמוך מבינם וזאת מבלי לגרוע מיתר זכויות החברה בהתאם להוראות החוק (להלן "דמי טיפול"). בנוסף ייגבו דמי טיפול בביטול המשלוח בסך של 25 ש"ח, גם במקרים בהם לא נגבה תשלום עבור המשלוח במעמד הרכישה עקב מבצע באתר. על הרוכש להחזיר את המוצר לרחוב המלך חסן השני 1 קרית עקרון, בתוך 14 ימים מיום ביטול העסקה, בצירוף חשבונית מקור. עלות משלוח ההחזרה חלה על הרוכש ותשולם על ידו.
עגלת קניות