חדש באתר תשלום במזומן לשליח!​

Slide imageSlide image

התאמת בייסים לסוגים שונים של ציפורניים

התאמת בייסים לסוגים שונים של ציפורניים

לכל לקוחה יש ציפורניים קצת שונות, יש לקוחות עם ציפורניים חלשות וגמישות ויש לקוחות עם ציפורניים חזקות וקשיחות.

לא תמיד אפשר לעבוד עם הבייס שלנו על כל הלקוחות כי אם נתאים לא נכון את הבייס לציפורן – אנחנו עלולות להתקל בקילופים, התרממויות ושברים אצל הלקוחה.

במדריך זה תלמדי כיצד להתאים את סוג החומר לציפורן של הלקוחה כדי למקסם עמידות ולמנוע מצבים לא נעימים של קילופים ושברים!

קודם כל נלמד על סוגי חומרים:

הבייס הוא לא החומר היחיד שיתאים לכל לקוחה, לפעמיים יש לקוחות שיצטרכו חיזוק בג׳ל בנייה ולפעמים הן יצטרכו רק בייס אבל פשוט מסוג אחר ולכן, חשוב שנדע להבדיל בין סוגי החומרים גם בצורה ויזואלית וממשית ולא רק על פי תווית הבקבוק:

החומרים איתם אנו מצפים את הציפורן הטבעית מתחלקים ל2 סוגים עיקריים: גמישים וקשיחים.
החומרים הקשיחים לרוב ישבו על השם ״ג׳ל בנייה״ והגמישים יותר ישבו על שם ״ראבר בייס״.
אבל גם בראבר בייסים יש חומרים גמישים יותר וקשיחים יותר וכנל גם בג׳לים לבנייה.

תכף נלמד איך לזהות בייס קשיח או גמיש, אבל קודם בואו נלמד על היתרונות החסרונות של כל אחד מהם:

ניתן לבחון את התכונות של החומרים בעזרת מריחה של שכבה נדיבה על נייר כסף וייבוש במנורה, לאחר הייבוש הוציאו את השכבה היבשה מהמנורה ונסו לשחק ולקפל את השכבות.

ג׳ל קשיח – לרוב ג׳לים לבניה בבקבוק או בקופסה, יהיו קשיחים וחזקים יותר לאחר הייבוש. יהיה מאוד קשה לשבור או לקפל אותם. ואם ננסה ללחוץ עליהם חזק חזק הם פשוט ישברו לשתי חתיכות.

ג׳ל גמיש – לרוב ראבר בייסים, יהיו יותר גמישים ואלסטיים לאחר הייבוש. אם ננסה לקפל אותם לאחר הייבוש הם יזוזו בקלות יותר מצד לצד אבל לא נצליח לקרוע או לשבור אותם, הם ירגישו כמו גומי.

אם השכבה קשיחה, קשה לקיפול ונשברת ל2 חתיכות בקיפול חזק – מדובר בג׳ל קשיח.

אם השכבה גמישה, זזה בקלות ואתן לא מצליחות לקרוע או לשבור אותה ל-2 חתיכות – מדובר בג׳ל גמיש.

עכשיו אחרי שלמדנו להבדיל בין ג׳ל גמיש לקשיח, חשוב שנדע שהציפורן הטבעית שלנו היא גמישה מטבעה ולכן היא נוטה להתנועע ולזוז קצת בכל פעם שאנחנו מקבלות מכה קטנה או מתעסקות עם הידיים.

בנוסף לזה, הציפורן הטבעית הגמישה שלנו אוהבת להתחבר לחומרים גמישים, כמוהה. ויהיה לה קשה להתחבר לחומר קשיח כמו ג׳ל קשיח.

ברגע שנמרח חומר קשיח ישירות על הציפורן הטבעית, רוב הסיכויים שאחרי כמה ימים הג׳ל הקשיח פשוט יתנתק מהציפורן הטבעית מהסיבה שהוא קשיח ועמיד מאוד לעומת הציפורן הגמישה שרגילה לזוז קצת מצד לצד.
לכן, ההמלצה היא תמיד למרוח מתחת לג'ל בנייה שכבה דקה של ראבר בייס רגיל גמיש. שכבת הבייס מהווה שכבה מקשרת שמצד אחד יש לה מכנה משותף עם הג'ל בנייה (אותה משפחת הג'לים) ומהצד השני השכבה גמישה ומתחברת היטב לציפורן טבעית גמישה.

אז אחרי שקיבלנו קצת רקע, בואו נראה איך משתמשים בידע הזה בפועל…

לציפורניים סטנדרטיות שלא עושות בעיות כמובן נוכל להמשיך להשתמש בראבר בייס הרגיל שלנו.

הבייס הכי נמכר אצלנו באתר הוא ההארד בייס של לינוקס, הוא מתאים כמעט לכל סוגי הציפורניים וקליל לעבודה. הוא סמיך ברמה הנכונה ומתעצב בקלילות. לא שורף מאוד במנורת הייבוש, לא יוצר בעיות בהסרה, עמיד מאוד והכי חשוב – מתאים ברוב המקרים לחלק גדול מהלקוחות האלרגיות.

לציפורניים טבעיות ארוכות או לציפורניים שמנסים להאריך:

(שימו לב, הגדרה של ציפורן ארוכה היא כזאת שאורך הקצה החופשי שלה עובר את אורך חצי ממצע הציפורן)
בציפורניים כאלה אנחנו רוצות חוזק וקשיחות! לכן נבצע עליהן מבנה אנטומי עם ג'ל בנייה (למשל איזי בילד) או בייס מאוד מאוד קשיח (למשל סטייבל בייס) ומתחת למבנה האנטומי נמרח שכבת בייס רגילה שקופה וגמישה (למשל: הארד בייס, פוואר בייס או פליי בייס).

לציפורניים מאוד חלשות שהג'ל תמיד נוטה להתרומם מהן והאורך שלהן עדיין לא ארוך:

נעדיף לבצע מבנה אנטומי עם ראבר בייס גמיש וסטנדרטי ולא להעמיס חומרים כבדים כמו ג'ל בנייה. (למשל: הארד בייס, פוואר בייס או פליי בייס)
התכונות של הבייס ראבר הרגיל והגמיש מותאומות באופן מושלם לציפורן הטבעית.
ככול שהציפורן גמישה ומתקפלת יותר בזמן לחיצה – כך נעדיף לעבוד עם בייס נוזלי יותר שיותאם אליה.
(שימו לב שלציפורניים מאוד מאוד חלשות דקות ואדומות – לא מבצעים טיפול בשום אופן! הן רגישות ועלולות לפתח במהירות אוניכוליזיס וכוויות).

ללקוחות שנוטות לסבול מאוד מהצריבה של ייבוש המבנה האנטומי:

נעדיף להשתמש בבייסים סמיכים שמתייבשים לאט יותר (למשל: סטייבל בייס או איזי בילד) לא לשכוח למרוח מתחתיהם שכבת בייס גמישה רגילה שקופה. ללקוחות כאלה נוכל גם לנסות להנמיך את החום של מנורת הייבוש וגם בזמן הסרת הלק הקודם שלהן להשאיר שכבה מעט יותר עבה מהבייס הקודם.

כמובן שלקוחות שעדיין סובלות מהחום במנורת הייבוש צריכות להוציא את היד מהמנורה ולא להמשיך לסבול על מנת למנוע תופעות כמו כוויות ואוניכוליזיס.
תוכלו לנסות לבצע גם מבנה אנטומי דק יותר, אין באמת צורך בלהעמיס כל כך הרבה חומר על הציפורן – זה גם פחות יפה, גם פחות בריא וגם לא באמת מחזיק יותר טוב…

בהצלחה בנות! 🙂

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עגלת קניות