חדש באתר תשלום במזומן לשליח!​

Slide imageSlide image

לק ג'ל ברגליים – בעד או נגד?

לק ג'ל ברגליים, בעד או נגד?

רוב הנשים במדינת ישראל מטפחות את הציפורניים בידיים ומטפלות בהן באופן קבוע אצל המניקוריסטית שלהן. אבל לעיתים כשזה מגיע ללק ג'ל ברגליים – יש נטייה לחשוב שזה פחות בריא ואפילו מסוכן.

בטיפולי לק ג'ל בידיים אנחנו מגיעת לטיפול לרוב כל 3-4 שבועות וכך, אם העבודה היא מספיק מקצועית, הכלים עברו סטרליזציה והמניקוריסטית אחראית וערנית – לא אמורה להתפתח פיטריה או להגרם נזק לציפורן.

החשש בלק ג'ל רגליים היא כאשר הלקוחות מאריכות את משך הזמן בין טיפול לטיפול וזה קורה המון מכיוון שברגליים הציפורניים אורכות הרבה יותר לאט, ככה שהלקוחה יכולה לשים לב שצריך לחדש את הלק רק אחרי חודש וחצי \ חודשיים.

ואז כשמגיעים למצב כזה, למניקורטיסית אין מספיק הזדמנויות לבחון את מצב הציפורניים של הלקוחה ולראות אם עלול להתפתח שם משהו. כשעוברים להם יותר מ- 3\4 שבועות עם לק ג'ל על הרגליים, הלקוחה עלולה לקבל מכה והלק ג'ל עלול להתרומם מהציפורן ברגל והלקוחה לא תשים לב כי ברגליים לא מסתכלים על הלק כמו בידיים וגם בגלל התכיפות הנמוכה שהיא מבקרת אצל המניקוריסטית שלה לטיפולי רגליים.

כשהלק מתרומם מהציפורן, בדר"כ לאחר כמה ימים תתחיל להתפתח ירקת: כתם ירקרק על הציפורן שמסמל על התפתחות של חיידקים בעקבות הלחות.
אם הירקת מתגלה בזמן, ניתן לטפל ולהעלים אותה בקלות.
אבל אם לא, הירקת עלולה לגדול ולהתפשט ולאחר מס' שבועות להפוך לפיטריה.

גם בלי מכה או בלי התרוממות של הלק ג'ל מציפורניים בכפות הרגליים – עלולה להתפתח פיטריה בעקבות הדבקות ממקומות ציבוריים או משטחים נגועים.
וגם שם, כל עוד יש לק על הציפורן ואף אחד לא רואה מה קורה מתחת קורים שני דברים:
1. הלק ממשיך לכסות את הציפור ו"להחשיך" אותה ובכך מגדיל את הסיכויים להתפתחות החיידקים בצורה מהירה יותר.
2. אף אחד עדיין לא רואה ולא שם לב שקיימת פיטריה מתחת ללק, עד שהלקוחה תחליט להסיר אותו בדרך כזו או אחרת.

לסיכום:
הסיכויים להתפתחות פיטריה בכפות הרגליים גדולים יותר מאשר בידיים כאשר תדירות הטיפולים נמוכה.
לכן, אם את רוצה לשמור על ציפורניים מטופחות ובריאות, דאגי לחדש את הלק ברגליים באותה תדירות כמו את הלק בידיים.
תדאגי שהמניקוריסטית שלך מעבירה סטרליזציה הכוללת חיטוי ועיקור לכלי העבודה ותיהי ערנית תמיד לכתמים או שינויים במבנה הציפורניים שלך גם בידיים וגם ברגליים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עגלת קניות